Tankarna på en till..

På senaste tiden har min facebook totalt bombaderas av valpbilder på kompisars blivande stjärnor. Först brydde jag mig inte, jag ska inte ha en till just nu iallafall. Men nu börjar det suga i valptarmen..

Jag kommer dock inte köpa valp ”imorgon”, det får faktiskt vänta! Jag känner att jag & Sqy har precis hittat varandra på klass 3 banorna & jag vill satsa på honom. Jag vill till SM & tävla för det Svenska agilitylandslaget. Så det jobbar vi mot!

Men tankarna som kretsat runt i huvudet är val av ras.. Stanna kvar eller våga på något nytt? Svårt, mycket svårt!

• SHELTIE
• KELPIE
• BORDER COLLIE

7 kommentarer

Under Uncategorized

7 svar till “Tankarna på en till..

  1. louiseenilsson

    KELPIE alla gånger! 😀

  2. Kelpie såklart! 👌😍

  3. hannawennersten

    Nej Gör inte som alla andra! Jag ska ha chihuahua eller Staffe! 🙂

  4. Jag har gått i samma tankar men i så fall blir det BC eller Corgi=)

Lämna en kommentar